خانه / ارزانترین شیرآلات بهداشتی / فروش شیرآلات بهداشتی ارزان و با کیفیت در کرج و تهران
فروش شیرآلات بهداشتی ارزان

فروش شیرآلات بهداشتی ارزان و با کیفیت در کرج و تهران

گروه تولید کنندگان و فروش عمده شیرآلات بهداشتی ارزان و با کیفیت در کرج و تهران جهت دسترسی راحت تر فروش عمده فروشان و شیرآلات کرج اقدام به فروش شیرآلات بهداشتی به صورت عمده به در شهر کرج می‌نماید.

آدرس بازار عمده شیرآلات فروشان کرج:

فروش شیرآلات بهداشتی ارزان و با کیفیت

شهر کرج مرکز استان البرز در غرب تهران واقع شده است جزو کلان شهرهای بزرگ کشور میباشد و از قطب های صنعتی کشور می باشد که بازار مصرف انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و صنعتی می باشد که بازار فروش شیرآلات در این شهر تقریباً درسه راه گوهردشت واقع شده است.

انواع شیر اهرمی:

شیرآلات بهداشتی طیف وسیعی از طرح ها و مدل ها و رنگ ها را شامل می شود که از شیرآلات ظرفشویی، شیرآلات دستشویی، شیرآلات حمام و توالت اهرمی یا فلکه ای و غیره را شامل می شود. اما آنچه که اهمیت دارد آن است که گروه بازرگانی کایران با کیفیت ترین شیرآلات و ارزان ترین آنها را که با سلیقه ی ایرانی سازگار است و شباهت زیادی از لحاظ کیفیت و مدل ها و خصوصیات به نمونه های گران قیمت خارجی دارد اقدام به فروش انواع شیرآلات بهداشتی می نمایند.

فروش شیرآلات بهداشتی با کیفیت در کرج و تهران

فروش شیرآلات بهداشتی ارزان در کرج:

گروه تولید کنندگان و فروش شیرآلات کایران آمادگی دارد تا با عمده فروشان و صادر کنندگان بازار شیرآلات در کرج و دیگر شهرهای استان البرز به صورت عمده همکاری نمایند تا مصرف شیرآلات با کیفیت و ارزان در این استان گسترده شود.

اعطای نمایندگی پخش و فروش شیرآلات بهداشتی در کرج:

گروه تولید کنندگان و فروش شیرآلات کایران جهت توسعه بازار فروش شیرآلات بهداشتی ، ساختمانی و یا صنعتی به کلیه ی داوطلبان نمایندگی پخش و فروش در کرج به صورت ویژه و انحصاری نمایندگی اعطا می نماید لذا از داوطلبان دعوت می شود جهت اخذ نمایندگی با مدیریت فروش گروه بازرگانی کایران از طریق راههای ارتباطی مشخص شده در سایت تماس برقرار نمایند.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

حتما ببینید

فروش عمده شیرآلات استاندارد ارزان در تهران

فروش عمده شیرآلات استاندارد ارزان و با کیفیت در تهران

فروش عمده شیرآلات استاندارد ارزان و با کیفیت در تهران و کرج را می توان …