خانه / شیر ظرفشویی / خرید شیر ظرفشویی عمده در بازار امروز
خرید شیر ظرفشویی عمده

خرید شیر ظرفشویی عمده در بازار امروز

خرید شیر ظرفشویی عمده در بازار امروز معمولا برای فروشگاههای لوازم ساختمانی و شرکت های صادراتی و فروشندگان شیرآلات بهداشتی ساختمانی می باشد.

برای خرید شیر ظرفشویی عمده باید به کدام شرکت مراجعه کرد؟

خرید شیر ظرفشویی عمده

خرید شیر ظرفشویی عمده از شرکت کایران که یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکتهای تولید و توزیع شیرآلات بهداشتی می باشد امکان پذیر می باشد. شرکت کایران به صورت عمده و حجم بالا را در تناژ خریداری نموده و بعد محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند.

خرید عمده شیر ظرفشویی از کجا امکان پذیر می شود:

  1. گروه بازرگانی کایران
  2. پل های ارتباطی ما که در سایت قید شده است

فروشندکان شیرآلات بهداشتی و تجار صادر کننده می توانند جهت استفاده در مراکز فروش خود با صادرات این محصولات کمک شایانی به چرخش اقتصادی کشور نمایند، بدین صورت که با فروش محصولات با کیفیت  ساخت داخل را که تقریبا با نمونه های خارجی برتر و یا یکسان می باشد قابلیت استفاده دررقابت های فروش در جهان را دارا می باشد.  لذا صادر کنندگان و فروشندگان داخلی به خریداران عمده این محصولات تبدیل شده‌اند. از مراکز معتبری که می توان بدان اشاره کرد گروه بازرگانی کایران می باشد.

خرید شیر ظرفشویی عمده

فروشگاه ها و فروشندگان محصولات ساختمانی و بازرگانان از خریداران عمده شیرآلات اهرمی ما می باشند این فروشگاه ها محصولات ما را در تناژ بالا خریداری نموده و در فروشگاه های خود به مشتریان می فروشند و یا به کشورهای مقصد صادر می کنند.

مشاوره رایگان با همکاران

همکاران ما که به صورت تخصصی بر روی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی  و کلیه ی محصولات وابسته نظیر شیر ظرفشویی و دستشویی و شیر حمام و دوش و غیره فعالیت می کنند آمادگی کامل جهت ارائه مشاوره رایگان به کلیه همکاران که در زمینه شیرآلات کار میکنند میباشند همکاران عزیز می توانند با شماره کارشناسان ما که در سایت درج شده است تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *