خانه / شیرآلات بهداشتی / قیمت جدید شیرآلات بهداشتی در بازار تهران و کرج
قیمت جدید شیرآلات بهداشتی در بازار

قیمت جدید شیرآلات بهداشتی در بازار تهران و کرج

قیمت جدید شیرآلات بهداشتی در بازار تهران و کرج با کیفیت درجه 1 و دارای تمامی استانداردهای ملی و مشخصات کیفی لازم جهت مصرف ساختمانی که دارای کیفیت تولید و مواد اولیه جهت فروش در فروشگاه های لوازم ساختمانی و نمایندگی ها و خرید شرکت های صادراتی و پروژه های دولتی و خصوصی به صورت تلفنی و اینترنتی اعلام می گردد.

نرخ جدید شیرآلات اهرمی در تهران

قیمت جدید شیرآلات بهداشتی در تهران و کرج

با توجه به تقاضای روز افزون خریداران تهرانی و کرجی جهت اطلاع کلیه مشتریان عمده و خرد مانند فروشگاه های لوازم بهداشتی ساختمانی و فروشنده ها ، سازنده ها و صادر کنندگان به صورت روزانه قیمت شیرآلات بهداشتی از طریق وب سایت و یا تلفن اعلام می گردد.

قیمت جدید شیر اهرمی با تحویل رایگان

فروش آنلاین و تحویل رایگان برای بهره مندی شهروندان و هموطنان گرامی در سطح کشور تدارک دیده شده است تا خریداران شیرآلات اهرمی بتوانند با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت اقدام به خرید در تحویل درب منزل نمایند.

لازم به اشاره است که هزینه حمل و نقل جهت تحویل شیرآلات بهداشتی ساختمانی خریداری شده بر عهده شرکت بوده و در صورت توافق مشتری هیچ مبلغی را از این بابت پرداخت نخواهد کرد.

اعلام قیمت جدید شیرآلات ظرفشویی ، شیر دستشویی، شیر توالت ، شیر حمام

جهت اطلاع از آخرین قیمت جدید شیرآلات بهداشتی به صورت حضوری میتوانید به نمایندگیهای فروش ما در سراسر کشور مراجعه نمایید و یا با همکاران مدیریت فروش ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت جدید شیرآلات بهداشتی در تهران و کرج

استعلام قیمت روز شیرآلات اهرمی در شهرستانها

از آنجایی که همواره شهر تهران به عنوان پایتخت از خدمات خاصی برخوردار بوده است معمولاً شهرستان‌ها از این خدمات تا حدودی بی‌بهره هستند اما گروه تولید کنندگان شیرآلات با شبکه فروش گسترده خود در سراسر کشور توانایی ارائه خدمات یکسان پایتخت به کلیه شهروندان کشور را دارا می باشد لذا کلیه هموطنان گرامی می توانند از طریق خرید اینترنتی و یا آنلاین اقدام به خرید شیرآلات بهداشتی ساختمانی بنمایند.

جهت فروش و خريد عمده اين محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: کیوان خزایی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09120495574
آدرس تلگرام: Kairanco@
شماره واتساپ: 989120495574
آدرس سايت: www.faucetshop.ir
پست الکترونيکي: cairangroup@gmail.com

درباره‌ی Kairan

حتما ببینید

فروش عمده شیرآلات استاندارد ارزان در تهران

فروش عمده شیرآلات استاندارد ارزان و با کیفیت در تهران

فروش عمده شیرآلات استاندارد ارزان و با کیفیت در تهران و کرج را می توان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *